dissabte, 30 de març del 2024

Salutacions! Després d'un temps amb el blog pausat, degut a la meua jubilació com a mestra, m'he plantejat què fer amb els diversos blogs que tinc organitzats. Em sembla que encara poden ser útils per als alumnes de primària a partir dels 8 anys (tercer, quart, cinquè o sisé) 

A la fi, es tracta d'un recull de llocs web on interactuar per a consultar, jugar, practicar, trobar idees... amb les diverses matèries del currículum. Hi ha un blog diferent per a cada assignatura i cadascú té agrupats per temes les propostes d'activitats.

Em propose revisar-los i enllaçar-los per a facilitar l'accés en funció del contingut buscat. També aniré comprovant que els llocs webs segueixen funcionant. Molts enllaços els vaig organitzar en symbaloo, ja que la seua presentació en quadrícula facilita molt l'agrupament.

Espere que vos siga útil! Gràcies! Ens seguim veient! 

Pilar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada